Slik spiller du Puck’s Peak.

Slik spiller du Puck’s Peak.

Det grunnleggende.

Puck’s Peak er en helt ny opplevelse pa Pogo! Det er opp til deg a hjelpe Puckene a lase opp deres maksimale potensial og gjore sin King stolte. Gjor deg klar til a utforske noen av de merkeligste og mest fantastiske verdenene du noensinne har sett!

Starter.

Det grunnleggende malet i Puck’s Peak er a lede din valgte Puck for a oppfylle deres oppdrag a bygge et tarn (eller Peak) ved a stable ulike former til svimlende hoyder. Underveis vil du ikke bare lase opp nye verdener for a utforske, men nye og bedre evner – for ikke a nevne noen ekstra stilige mote tilbehor!

I motsetning til de fleste andre Pogo-spill har Puck’s Peak et menysystem som lar deg velge hvilken kombinasjon av karakter og verden du onsker a samhandle med. Det er to mater a komme i gang pa:

Utforsk: Etter at du har valgt dette alternativet, har du muligheten til a velge en verden a spille inn, etterfulgt av tegnet du vil spille med. I utgangspunktet er bare en verden og ett tegn tilgjengelig, sa du vil egentlig ikke ha et valg. Men nar du laser opp nye verdener, laser du ogsa opp nye tegn, og du kan spille noen ulast tegn i en ulast verden. Med andre ord, bare fordi Scratch er innfodt i fjellet, kan du spille med Scratch i en hvilken som helst annen verden du laser opp (og omvendt, selvfolgelig).

Fortsett: Dette alternativet er bare tilgjengelig etter at du har spilt ditt forste spill. Hvis du klikker pa denne knappen, starter du umiddelbart et spill med de samme Puck- og verdensvalgene som brukt i den forrige spillokten.

Nar du forst begynner a utforske, blir du regissert for a velge en verden der du skal bygge tarnet ditt. I utgangspunktet er bare en verden – fjell – tilgjengelig. Men som du fortsetter a bygge flere tarn, blir flere verdener (og Pucks) ulast. Nar som helst kan du musen over de morkede verdensikonene for a se hvor mange meter tarn du ma bygge for a lase dem opp.

Nar du har valgt verden du onsker a bygge inn, ma du deretter velge hvilket tegn du vil bygge med. Ditt eneste valg i begynnelsen av spillet er Scratch, men nar du laser opp flere verdener, vil du ogsa lase opp flere Pucks. Hver Puck har sine egne unike egenskaper som setter dem fra hverandre, fra kl rne de har pa sine spesielle evner. (mer om det senere!) Bruk knappene «Forrige» og «Neste» til a sykle gjennom karusellen og velg Puck du vil bygge med.

Velger en maltarnshoyde.

Nar du har bestemt deg for din kombinasjon av Puck og Peak, har du ett valg a gjore for du starter spillet – hvor hoyt vil du gjore tarnet ditt? Alternativene dine er alltid de samme: 500 eller 1000 meter. Hver modus tildeler et annet antall Fairy Stars etter ferdigstillelse, som vises pa hver knapp – jo hoyere tarnet, desto flere Fairy Stars far du til slutt. Nar du gar gjennom verdenene, gar antall Fairy Stars tilgjengelig for a fullfore hver tarnhoyde opp. (helt til 11!) Merk at hvis du velger en Puck som fortsatt er last, blir «play» -knappene inaktive.

For a lykkes i Puck’s Peak ma du bli dyktig pa a balansere (bokstavelig talt!) De formene du presenterer og din valgte Pucks spesielle evne. Sammen din evne til a planlegge fremover og, enda viktigere, a improvisere nar ting ikke nodvendigvis gar, vil bestemme din endelige suksess.

Velge og plassere figurer.

Sa forst ting forst! For a na den valgte malhoyden ma du begynne a stable opp figurer for a overlappe kontrollpunktene n r toppen av skjermen. For a velge en form, plasser du bare musepekeren over en av de to figurene som b res av oyevippeskaperne i ovre venstre hjorne av skjermen, og klikk deretter pa venstre museknapp for a hente den. Hvis du klikker og umiddelbart slipper, vil du v re i «pinne og klikk» -modus – det betyr at formen ikke faller til du klikker pa museknappen igjen for a slippe den. Men hvis du i stedet klikker og holder venstre museknapp, etter at du har valgt og flyttet formen rundt, vil det medfore at det kommer til a falle ved a slippe av musen.

Du kan sikkert spille spillet uten a endre figurene som de vises, men det er ikke alltid praktisk eller tilradelig – roterende figurer gir deg friheten til a organisere hvordan du passer, samt muligheten til a gjenopprette fra feil. Det er flere forskjellige mater a rotere en form pa, bade ved hjelp av tastaturet og musen. Bruk gjerne det som passer best for deg.

* Pil hoyre – roter 11,25 grader med klokken.

* Pil venstre – roter 11,25 grader mot klokken.

* Pil ned – roter 1 grad med urviseren.

* Pil opp – roter 1 grad mot urviseren.

* Mushjul ned – roter 11,25 grader medurs.

* Mus-hjul opp – roter 11,25 grader mot klokken.

Etter at en form har blitt plassert pa en base eller en annen form, kan du pavirke den litt med kommandoen Nudge. Som med rotasjon kan du knyte med bade musen og tastaturet.

* Pil Hoyre – Nudge hoyre.

* Pil venstre – nudge til venstre.

* Mushjul ned – nudge hoyre.

* Mus-hjul Opp – Nudge til venstre.

Nar som helst, kan du velge en ulast form og forsoke a flytte eller knyke den. Dette er vanligvis enklest nar formen hviler pa egen hand og ikke har andre former stablet pa eller pa annen mate hindrer det – du kan fortsatt prove, men ikke forvent at det skal v re uten risiko!

Nar som helst noen av figurene dine hviler pa en annen form og berorer kontrollpunktet, vises en nedtellingstimer – starter ved «3», deretter «2» og deretter «1», og til slutt lases pa plass. Formen kan falle mens nedtellingen fortsetter – sa lenge den fortsatt berorer kontrollpunktet etter at «1» er registrert, gar alt. Du kan imidlertid ikke bruke en oppstart, nudge eller bruke en annen form for a holde tarnet intakt uten a avbryte nedtellingen. Med andre ord har du stor innflytelse, men tarnet ditt ma «sta» pa egne verdier.

Hver gang du slipper en form nederst pa skjermen, blir du belastet med en enkelt «streik» som blir regnskapsfort pa Strike-brettet pa hoyre side av skjermen. Du kan overleve opp til totalt 15 streik – det vil si 15 individuelle former – for kampen avsluttes. Deretter er spillet ditt over, og du vil fa fullfort kreditt opp til det siste kontrollpunktet du passerte. Du kan alltid angre et trekk som far deg til a streike, men streiken selv blir ikke gjenopprettet. Bare husk at hvis du angre et trekk for noen former faller utenfor skjermen, er det en ikke-skadelig / ikke-feilaktig situasjon.

Nar du fortsetter a spille, selv om du ikke fullforer tarnet ditt til den valgte hoyden, far du fremgang i forhold til den totale summen av Metere som er bygget. Det betyr at du ikke ma v re helt vellykket til a gjore fremgang gjennom hele verden – du kan bare ga litt tregere, det er alt. For a se hvor mye du ma bygge for a lase opp neste Peak, bare musen over onsket Peak-ikon. Som nye topper er last opp, vil du ogsa lase opp Puck som er innfodt i den verdenen.

Forbedre Pucks.

Ved a bygge tarn med hver karakter, tjener du Fairy Stars som hjelper dem a «level up». Dette kan ha en av to effekter: enten a gi et nytt kostymelement eller oke kraften til karakterens spesielle evne. Hver gang en Pucks evneniva oker, blir kortere tid for a bruke den igjen. Hver Pucks spesielle evne er unik for dem, og det er fem nivaer av kraft til hver:

Scratch kan utove begrenset kontroll over tyngdekraften og heve startplattformen for a lettere na neste kontrollpunkt.

Spire kalles kraften i skogen for a knytte den valgte formen med resten av de som omgir den umiddelbart – inkludert selve grunnplattformen.

El Diablo bruker brannmakt til a forme hvilken form du har valgt – selv en som har andre former stablet pa eller rundt den.

Chilly D bruker sin kraft til a lase noen former forbundet med basen pa plass. Det er ekstremt kraftig, men pass opp de glatte konsekvensene!

Cosmo ringer frem kraften til verdens mest odeleggende kraft, det svarte hullet, for a fjerne og erstatte begge figurene pa venstre side av skjermen.

Ranger og merker.

Pucks Peak har 50 rangeringer som Club Pogo-spillere kan tjene som de gar gjennom spillet. Din nav rende rangering er plassert pa hoyre side av skjermen, og stikker ut av toppen av grensesnittet. Du kan klikke pa rangbildet nar som helst under spillet for a sjekke fremgangen din mot neste rang.

Nar du bygger tarn over tid, far du rangeringer til neste rang i forhold til den kumulative totalsmaleren du har bygget sa langt. Pa denne maten utvikler rangeringsfremgang og Puck / Peak-laser seg i lasesteg.

Det er 5 rangeringer du kan vinne i Puck’s Peak. Merkene er gitt ut nar du oppnar rangeringer 10, 20, 30, 40 og 50.

Kategorier.

Nylige kommentarer.

MomsBassetHound pa Pogo Insider Wrap-Up: 23. januar 2018 nessa pa Pogo Insider Wrap-Up: 23. januar 2018 Kathy pa onsdag Utfordringer: 24-30 januar 2018 jwalters1395 pa App Weekly Challenge: 24-30 januar 2018 jwalters1395 pa onsdag Utfordringer: 24-30 januar 2018 bheh2n2 pa onsdag Utfordringer: 24-30 januar 2018 Dan pa onsdag Utfordringer: 24-30 januar 2018 Blysse pa onsdag Utfordringer: 24-30 januar 2018 Blysse pa onsdag Utfordringer: 24-30 januar , 2018 WilliamPorygon pa App Weekly Challenge: 24-30 januar, 2018.

Nylige sporsmal.

Liker BadgeHungry pa Facebook.

Pogo spill innhold og materiale opphavsrett Electronic Arts Inc. og dets lisensgivere. Alle rettigheter reservert.

BadgeHungry er en deltakende i Amazon Services LLC Associates Program, et tilknyttet annonseringsprogram.

utformet for a gi et middel for nettsteder a tjene reklameavgifter ved a annonsere og knytte til amazon.com.

Fa alle de beste Pogo tipsene & amp; hemmeligheter i.

BadgeHungry Insider Newsletter

Skriv inn ditt navn og din e-postadresse nedenfor for a registrere deg for BadgeHungry Insider nyhetsbrevet, og du far ogsa min gratis guide til Pogos hardeste merker.


Hallo! Vil du spille i det mest heldige kasinoet? Vi samlet det for deg. Klikk her nå!